czwartek, 20 kwietnia 2017

PACZKA OD CIOCI: ORIFLAME & AVON

Hej!
Mam tyle pomysłów na posty, że nie wiem od czego zacząć. Dziś postanowiłam pokazać Wam co dostałam w paczce (a raczej torbie, lecz dziwnie by to 'brzmiało' :D) od cioci, z kosmetykami firmy Oriflame oraz Avon. 


Połysk torebki przy świetle tak bardzo mi się spodobał, że musiałam podzielić się z Wami tym widokiem. :) 
A tak prezentuje się jej zawartość:



Jedyny produkt z Avonu w tej paczce:

Płyn do kąpieli "Granat i Peonia"
Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie ten płyn. Opinie, które czytałam na wizażu były bardzo dobre. Niestety podczas świąt i urodzin uzbierały mi się w szafce aż 2 płyny do kąpieli z tej serii, dlatego na otwarcie trochę sobie poczeka. ;)


Przeciwłupieżowy szampon do włosów HairX Dandruff Rescue
Co prawda nie mam łupieżu, ale liczę na to, że szampon zadziała również w jakiś inny sposób na moje włosy np. poprawi ich kondycję. Nie zmienia to faktu, że gdybym sama robiła te zakupy nie kupiłabym go, gdyż produkty przeciwłupieżowe nie są mi potrzebne. Ale lepiej mieć jeden produkt do testowania więcej niż mniej, czyż nie? :D 


Spray do stóp przeciw odciskom i obtarciom Feet Up Advanced


Lakier do paznokci COLOURBOX, Kolor: Soft Pink (33261)


Skarpetki do nawilżania



Materiał, z którego są wykonane: poliester, elastan.


Z tej paczki najbardziej zaciekawiło mnie działanie trzech produktów: spray'u przeciw odciskom
i obtarciom, szamponu oraz skarpetek. Dajcie znać czy chcielibyście żebym napisała posta z ich recenzją. :)

E-mail: danityblog@gmail.com
Zapraszam także na moje social media:
INSTAGRAM: danityofficial
TWITTER: danityofficial
Dla tych, którzy chcieliby mnie lepiej poznać: http://danityblog.blogspot.com/2017/04/pierwszy-post.html
All love x


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz