poniedziałek, 24 kwietnia 2017

OOTD: YELLOW TURTLENECK

Hej!
Stwierdziłam, że fajnie będzie, jeśli raz na 1-2 tyg. pojawi się post ze stylizacją. Na dziś przygotowałam ootd z żółtym golfem w roli głównej. Zdjęcia wyszły tak sobie, za co bardzo Was przepraszam, ale wiał straszny wiatr przez co ciągle musiałam poprawiać włosy. Nigdy jeszcze nie pisałam takiego posta i dopiero się uczę, więc proszę o wyrozumiałość. ;)
Teraz czas na zdjęcia: 








Kurtka - prezent
Golf - Sinsay
Spodnie - C&A
Pasek - New Yorker
Buty - Deichmann
Kabaretki - Gatta

Koniecznie dajcie znać w komentarzu czy podoba Wam się ta stylizacja! :)
E-mail: danityblog@gmail.com
Zapraszam także na moje social media:
INSTAGRAM (kllik): danityofficial
TWITTER (klik): danityofficial

Poprzedni post: http://danityblog.blogspot.com/2017/04/paczka-od-cioci-oriflame-avon.html
Dla tych, którzy chcieliby mnie lepiej poznać: http://danityblog.blogspot.com/2017/04/pierwszy-post.html
All love x


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz