piątek, 21 lipca 2017

PINK MAKEUP | POWRÓT

Hej!
Musicie mi wybaczyć to że dawno nic tutaj nie dodawałam, ale ostatnie miesiące szkoły były dla mnie ciężkie. Musiałam wziąć się do pracy i poprawić kilka ocen, by osiągnąć wyznaczony przez siebie na początku roku szkolnego cel, mianowicie otrzymać świadectwo z wyróżnieniem. I udało się! Także szczęśliwa ze średnią 5.0 powracam do Was, aby nadrobić zaległości w prowadzeniu bloga. Kilka dni temu, sprzątając pokój znalazłam starą paletkę mojej mamy. Od razu chciałam ją wyrzucić, ale coś mnie tknęło, żeby zobaczyć jak prezentują się cienie i przyznam szczerze, że byłam miło zaskoczona. :D
Moją uwagę najbardziej przykuły odcienie różu, dlatego że nigdy wcześniej nie miałam okazji wykonać makijażu oczu w tym kolorze. Wczoraj postanowiłam trochę się pobawić i przetestować moje odkrycie. 
Oto efekty: 










KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:
- podkład: AA MAKE UP mattifying & smoothing foundation, odcień: 103 light beige
- tusz do rzęs: maybelline lash sensational
- konturówka da ust: AVON true colour Glimmerstick Lip Liner, odcień: mystery mauve
- kredka do brwi: AVON true colour, Glimmerstick Brow Definer, odcień: light brown


Od razu zaznaczam, że nie mam w tym wprawy, ponieważ dopiero się uczę. Dziękuję za każdy komentarz, opinię, rady oraz konstruktywną krytykę ♥ Dajcie znać jak Wam się podoba i czy chcecie więcej takich makijażowych postów. :) 

E-mail: danityblog@gmail.com
Zapraszam także na moje social media:
INSTAGRAM (kllik): danityofficial
TWITTER (klik): danityofficial
Poprzedni post: https://danityblog.blogspot.com/2017/04/ootd-yellow-turtleneck.html
Dla tych, którzy chcieliby mnie lepiej poznać: http://danityblog.blogspot.com/2017/04/pierwszy-post.html
All love x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz