wtorek, 18 kwietnia 2017

PIERWSZY POST

Hej!
Jestem Dominika, ale mówcie mi Danity. Swoją przygodę z blogowaniem - która trwała zaledwie kilka dni - rozpoczęłam już w wieku 9 lat, mimo to nie żałuję, ponieważ dzięki temu mam już jakieś doświadczenie w tym temacie i nie muszę uczyć się wszystkiego od podstaw. Zawsze lubiłam pisać, dlatego przygotowywanie postów nie sprawiało mi trudności. Aktualnego bloga założyłam 6 stycznia 2017 roku. Pierwszy post jaki miał się tu pojawić nosił nazwę "Postanowienia noworoczne", tak się jednak stało, że nie dokończyłam go, a w marcu nie było sensu takowego pisać. Obiecałam sobie, że ten blog będę prowadzić systematycznie, choćby czytała go tylko jedna osoba. Nie określiłam kategorii bloga, dlatego że znajdzie się tu wszystko co w danej chwili wpadnie mi do głowy (oczywiście nie zrobię tutaj małego wysypiska postów, bo nie o to chodzi). Uwielbiam eksperymentować z modą, więc często będziecie mogli "podziwiać" zdjęcia stylizacji. Nie straszna mi elegancka sukienka czy sportowy dres. Interesuję się tym, czym większość dziewczyn w moim wieku, czyli makijażem i ogólnie pielęgnacją, posty o tej tematyce również znajdą dla siebie miejsce. Testowanie nowych rzeczy sprawia mi dużą frajdę, dlatego możecie spodziewać się wielu recenzji kosmetyków. Moje serce przepełnia ogromna miłość do wyprzedaży i przecen, gdy tylko z przymrużonymi oczami (z tego miejsca pragnę pozdrowić wszystkich krótkowidzów) ujrzę magiczny napis "SALE" w mojej głowie włącza się różowe światełko, to znak, że trzeba biec tak szybko jak po karpia w pewnym słynnym markecie :D. Lubię zwierzęta, no może poza rybami i owadami, psy są moją największą miłością ♥. Czasami posłucham muzyki, czy przeczytam jakąś książkę. Filmy rzadko oglądam, jak już to komedie. Oprócz leżenia, chodzenia na zakupy i pozowania do zdjęć lubię jeździć na rowerze. Mam do siebie ogrooomny dystans, umiem śmiać się z siebie i bardzo cenię konstruktywną krytykę. Moim marzeniem jest jak najefektywniejsze rozwinięcie bloga oraz podróż do USA i Australii, wszystko przyjdzie z czasem, a jak na razie na pierwszym miejscu stawiam blog. Starałam się opisać siebie jak najkrócej, bo wiadomo, iż poznamy się lepiej w kolejnych postach. :) Jeżeli pojawiły się drobne błędy interpunkcyjne to przepraszam, ale pisanie posta na telefonie nie należy do najłatwiejszych rzeczy. :D PS. Za kilka dni pojawi się kolejny post :) 
Napiszcie w komentarzu coś o sobie i zostawcie link do swojego bloga, który z chęcią później przejrzę.
E-mail: danityblog@gmail.com
Zapraszam także na moje social media:
INSTAGRAM: danityofficial
TWITTER: danityofficial
All love x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz